FIN KVÄLL

Hallååå vänner..
Skippade gymmet idag, har kört fyra pass denna vecka så det räcker :)
Istället pallra jag mig ut på en timmas promenad, gick ner på kulverten, runt rudan, in på kastvallen och tillbaka på lite småvägar. Skön runda!
Har precis tränat lite på det här Jillian Michael 30 days shred program, vet att jag stavar fel haha men orkar inte stava om. Det är så jäkla jobbigt men värt det!! Ska köra det ett tag nu, varvat med gym och promenader :)
Nu ska vi åka till systemet och inhandla lite rosé och vin, det blir grillmys hos linus fina mamma idag! :) Kommer bli en bra kväll!! Jag är typ sjuk också haha, så det blir skönt med lite luugnt :)
(kan inte lägga upp bilder.. har lite sminkningar att visa er å :)

Kommentarer
Postat av: mami

Åh vad trevligt med grillkväll och rose! Vill oxå men är såå trött! Kram!

2011-05-06 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0