Jobbig dag, huh?

Imorse var jag lika död som vanligt, börjar bli ganska leds på det! Jag fick inte en lung stund innan frukost, och sedan när jag kommer upp ser jag tre nya pallar
som ska packas upp. Då ville jag bara sätta mig ner och grina lite ;P
Så, när jag äntligen var klar med det så skulle jag göra inleveranserna
(de brukar jag göra vid halv 10, nu var klockan 1!)
och skulle fixa med kvantorderna.. Då kommer Kenneth in och
frågar om jag har lärt mig hur man fakturerar följesedlarna och...
 nej det hade jag ju inte, men jag sa att jag kunde lära mig så han fick mindre jobb (ja , jag är snäll.. )
 och så fick jag det på mig också!
Så när jag gick ner till bilhallen och skulle hämta lite grejer till de där fakturerna såg jag att de hade tömt papperscontainern och
då passade jag på att slänga ner allt, och då blev det så fint så
då lyfte jag ner ALLA pallar med, det tog ju sin lilla tid..Precis när jag skulle sätta
 mig och börja med fakturerna kommer Lasse och säger att
jag lär gå ner med massa gods till Bilhallen, okej säger jag. Bara det att jag fick gå fram och tillbaka
 ca 3 gånger. ja, det var drygt. Sen när klockan var halv4 kunde jag äntligen börja med fakturerna, men då var jag så seeg så jag hann in klart med allting. Bättre att göra det imorgon så kan jag jobba över lite då med ;P i need money ;)

nu ska jag gå ner och laga lite mat, sen så kolla på resor =) en månad kvaaar! Sen ikväll är det allsång, tradition tradition ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0