up, coming up?

för några timmar sen trodde jag allvarligt talat att jag var körd. Körd som människa, körd som vän, körd som.. ja, allt man nu  kan vara körd för.

dagen började med att jag försov mig, great tänkte jag. cyklade ändå i 190 till skolan för att se en kass film, som jag tidigare nämnde. efter skolan la jag mig ute i solen med laptopen och jag kände mig helt ärligt som Blondinbella , riktigt fräsigt faktiskt. jag blev sedan hur trött som helst och jag gick och la mig, jag drömde en jättesjukdröm om en kille som hade aids och smittade mig, så hade jag smittat M. bara därför och när jag skulle operera bort min sjukdom vaknade jag. tråkigt, jag skulle gära vilja ha sett mig som en survivor.
drog ner till Källmur, var väl både tråkigt och roligt, alla saker är ju så. Spelar ingen roll om de är världens roligaste dag , något negativt har hänt ändå. som att det är ett myggbett som kliar sönder eller något, för så vitt jag vet är inte det positivt. jag pratade ut mycket med Micke, och han ville se mig som kurator på källmur sen. Haha kul! jag som inte ens kan handskas med mina egna problem.
när jag kom hem sen möttes jag av en jävla otrevlig tjej som förstörde min dag, så jag tog ut cykeln i garaget och bara cyklade för att tänkte igenom allting. nu ska jag göra mitt eget race, utan att tänka på allt annat.
när jag kom hem efter min mkt trevliga cykeltur med mig själv ringde jag världens bästa problemlösare och världens goaste människa, helt klart. jag trodde att allt var kört innan jag ringde han, att Wickan var no Wickan nå mer. men jag tog mig  i kragen, torka bort tårarna och nu mår jag på topp. allting blir så himla bra när jag pratar med han, han får det att låta som att mina problem är pyttesmå och ja det är dom ju, men jag tror inte att man tänker så i eget perspektiv.
så nu har jag lovat mig själv två saker;
1. Sluta gräva ner mig i saker som inte gräver upp mig igen.
2. Ringa han oftare!

följer jag inte det här, då är jag ingen bra människa. så kämpa wickan, i know i can make it : )

A drop in the ocean, changing the weather.
I was praying that you and me might end up together.
It is like wishing for rain as i stand in the desert.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0