söndag

förlåt för dålig uppdatering, men jag har som sagt varit magsjuka, sovit och pluggat! och det kommer inget speciellt inlägg idag heller.. tänker bara säga att jag är ruggit less på satsdelar och folk som härmar/tar ideér från andra. blir så less! börjar märka mer och mer, en utav mina vardagliga bloggar jag läser snor mer och mer ideér från en annan vardaglig blogg jag läser (www.matildahammar.blogg.se), skapligt irreterande eftersom den sistnämnda verkligen är SKITduktig på det hon håller på med (allt med design, foto och ja, allt!) så sluta ta andras ideér, var kreativ och om på egna istället tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så trist att vilja nöja sig med att vara en kopia - när man kan vara ett original.

2008-03-11 @ 17:57:25
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0