What's going on?

Har precis sett klart på en film, en ruggigt bra film. Kommer inte ihåg vad den heter, men jag ska skriva om den i morgon. den var så brutal så jag ville kräkas, och det hela gör det inte bättre av att den är sann heller, väldigt svårt att tro..
Ska ringa och säga godnatt till Jimmy nu, sen är det sova på G! är så otroligt trött och slut, har pluggat ganska mycket idag så jag slipper göra det i helgen, så  nu är jag på slutspurten av det.. på fredag ska jag ut till Jimmy så ska vi och några kompisar tälta, grilla och dricka lite! gud vad mysigt.

Pappa och Nina kom förbi här idag och meddelade att vi ska till Lager 157 om två veckor, skönt! för det behövs inhandlas ganska mycket nytt i min garderob :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0