FÖRETAGSEKONOMI B

Godmorgon sötnosar!
Sitter i skolan nu, har ekonomi. Igår tänkte jag att, "vafan ska jag plugga ekonomi för? Jag kan ju ändå bara få g och jag vill inte bli nå inom ekonomi ändå." Men nu sitter jag gör lite grann iaf, håller på med kreditfaktuerer som är det lättaste haha.
Nej men om jag möter på något som jag kan inte kan, då lägger jag ner. Det är ju ändå prov nästa vecka sååååååå dåligt gjort av mig. Men Peter sa själv förra veckan att de kommer bli tungt med ekonomin för oss i klassen, att det kommer ett stort moment som till och med han tycker är svårt. Så , tror ni jag blev liiite rädd eller? Ekonomi är inte mitt starkaste ämne.

Nu ska jag återgå till Winkonto. Lär prata med Sara också, om du ville jobba på inventeringen på gösta? Skicka sms isf så anmäler jag dig med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0