Grupperingar?

Alltså de här med "grupper" på msn har jag ALDRIG förstått mig på, sen råka jag dra upp johanna dit igår av misstag, och det lät så tråkigt med "Vänner" så nu har jag fixat de, fint va? Mycket tekniskt av mig.
Jag och Myran står och lagar mat, myran är min mammas bästa kompis, för er som inte visste det ;) Men hon klagar bara på mig, jag tog på mig att göra salladen för hur svårt är det? Men nej, då blev de hela tiden tjat ;
- Men wiktoriaaaaaaa, gurkan ska vara FINhackad!! (hur fan kan en gurka vara finhackad?)
- Men wiktoriaaaaaa, så där skär du inte sallad, herregud! (hur skär man då?)
- wiktoria, kan du inte duka istället? Men neeej inte dom där tallrikarna!


Kommentarer
Postat av: johanna green

men åhhhhh vad du är göllig :)

2008-10-10 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0