Honey, honey!

Blev en runda på stan med Linn och Mathilda. Hittade bara en tröja, och en halv jacka ;) haha det fanns bara en storlek och den ALLDELES för stor för mig, så de skulle skicka den sista storleken från valbo nu. Det är så jävla kallt på morgnarna så jag fryser ihjäl, mössa, vantar, halsduk, raggisar - you name it. Sedan när man kommer på bussen är det skitsvettigt och varmt. haha, det är inte lätt inte.
Nej men jackan är jättemysig iaf, har inte använt förra året ens så jag ska väl sälja den eller nå. Det är ganska ekonomiskt av mig tycker jag. Blev en fika på världens bästa Waynes med, vi satt i ungefär 2.5 timme, haha helt sjukt. Men har man mycket att prata om så blir det så, och det är inget vi tackar nej till.

Nu ska jag se på Andra Avenyn och Mamma mia, sen blir det plugg för hela slanten (sova alltså...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0