I have to let go..

Kom precis hem från tandläkaren, gud vilket krångel det var.. Jag fick ju tid den 29 oktorber 17.40 men då kunde inte jag , så jag bokade till 29 oktober 13.10 och nu stod det att jag inte gjort de utan hade gjort det den 5 november, alltså troligt? Jag kollade ju extra noga. Så jag frågade om de fanns någon annan tid med Mathilda och Hanna ( man har ju två ) och det fanns en direkt då, sicken tur jag hade. De tjejerna är ju runt min ålder, eller ja de är väl 20 så de är ju precis som kompisar, man sitter och pratar om festerna och vad som händer och sånt, de är skitkul. Så jävla klockrena!
De blev mycket tatueringssnack den här gången men de är ju fullt förståeligt ;)

Både jag , wille och mamma har fått tandläkar tid den här veckan, undra om de är nå system eller nå? Men pappa har ju inte fått, eller känner jag han rätt så har han väl struntat i de, haha. Men konstigt det där, om de bara är slumpen eller vad det är? Aja, inga hål var det och jag fick jättemycket beröm för tänderna, fan va skönt det kändes, eftersom jag har blivit mer noga nu än va jag var förr, jag borstar ju inte bara två ggr per dag nu, tandtråd, munvatten osv. :) Nu då? vad ska jag göra nu? Ja ni folk, jag har INGEN aning för jag har redan;

Kopplat bort skräcken inför tandläkarnen
Städat och gått igenom min walk-in-closet, mycket kläder som ska ges bort.
Smörjt in tatueringen
Ätit
Sett på film


liksom, vad kan man göra nu då? TRÅKIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0