Jag är ett måndagsbarn...

faaan alltså jag kan säga att jag har gjort bort mig TOTALT. Skäms som ett jävla äckel och nu tänkte jag gå och dra nå gammalt över mig. fyfan i helvete..
Nej, ärligt talat så funderar jag också på att skita i bloggen, eller lägga ner den totalt. Jag skriver ju bara om min dag och allt jäkla skit som händer. Och till personen som en gång sa att jag förstorade upp allting, han skulle gärna bett mig att förminska det nu.. Hela helgen har det hänt något dumt, min kusin blivit skjuten, varit med om ett blondinbella fall och ja, you name it.. Klarar inte detta mer..

Kommentarer
Postat av: Busluren

Haha, nej, du har totalt fel! Du är ju ett skimrande söndagsbarn!!! Och solen sken den dag du såg ljuset! Love you!

2008-10-14 @ 07:05:27
Postat av: eline

jag läser din blogg. så lägg inte ner :)

2008-10-15 @ 14:00:18
URL: http://elines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0