Livscykelanalys

Sitter och pratar med brox nu msn, han har lite svårt för livscykelanalysen tills imorn så vi försöker komma på nå bra ;) Han kom på pizza men njaa haha :D Dansen var så jävla jobbig, men jag kan säga att jag hatar fan disco mer nu än vad jag gjorde innan. Negativ ? bara förnamnet de, men hur snyggt är de på en skala? :D
Jag hade träningsvÄrk innan träningen och nu blir de väl ännu mer, men det är bara gött de. Det har spöregnat nästan hela dagen idag, tror jag? så till träningen fick det bli mina gummistövlar, de var skitkul att hoppa i pölar, helt sjukt :D Det var en pöl som var, ja säkert.. 1,5 dm djup iaf. Översvämning nästa?


Kommentarer
Postat av: älin

som de var, och alla kommer att drunkna! ;o

2008-10-01 @ 22:39:03
URL: http://hertiginnornaafgefle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0