Mamma mia.

gud vad kallt det är ute ! Helt sjukt, jag och linus som alltid brukar stå utanför och prata minst 10 min kunde inte ens stanna en min, haha :D Vi såg på två filmer, hemma hos han - såklart, Mirrors och mamma mia, eller, halva mamma mia.
Mirrors var så jävla hemsk och dryg! Fan va arg jag var hela filmen .. dryg film helt enkelt. Mamma mia var ju skitbra, men det tror jag inte Linus tyckte ;) jag skoja och sa ;
-Ska vi stänga av eller?
- Ja, jag protesterar inte! så stängde han av :D haha myse.

Nu sitter jag och äter vindruver, riktigt smarrigt må jag säga. Skola imorn, usch och fy är det enda jag säger. Tre veckor kvar... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tre veckor kvar till vadå ? Höst lov ? :D

2008-10-06 @ 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0