Mysigt va ?

Hej sötnosar! Hoppas ni har sovit gott, det har inte jag kan jag säga.. Har legat och vänt mig hela tiden, så jag är inte alls pigg just nu .. Är lite yr och har ont i halsen så jag är nog på väg att bli sjuk kan jag säga.. Inte alls roligt. Hörde på RIX FM i morse också att vinterkräksjukan är på väg, fyfan va bajs. jag får den alltid, samma period varje år. Orkar inte, jag har sånt dåligt immunförsvar så det finns inte ! Och josefine har lika dåligt hon med, alltid om hon är sjuk blir jag sjuk och vice versa. Riktigt tråkigt..
Idag ska jag köpa min jacka, tror ni jag är glad eller? Att slippa frysa hela tiden =) Sen är det träning, jag ska försöka vara lugn idag så jag inte får några bitchblickar ;) Imorgon kanske jag och Mathilda ska till polhem och presentera samekonomi progammet =) kul!


Kommentarer
Postat av: Busluren

Snygg bild i motljus! Proffs!

2008-10-08 @ 12:41:12
Postat av: Wickan

haha vem är du?

2008-10-08 @ 12:42:07
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0