Night of Mayem

Fan, igår så skrev alla på msn ; det snööööar! och var skitglada. Jag tittade ut genom fönstret och började grina typ, jag haaatar snö.. Det började åska och blixtra så jag sprang upp till mitt rum och la mig under täcket, de där om att fabriken exploderat var ju bara för att skrämma mig tydligen, vilka töntar.
Jaa, idag har jag bara hunnit att fixa lite med mobilen, lagt över lite låtar och sånt. Sen har jag fixat min jacka, blev inte supersnygg men den duger för ikväll =) kommer väl inte bry mig om några timmar så, haha ;)
Ja vad händer nu då? ska försöka duscha (man får inte blöta tatueringarna, och hur svårt blir inte de i nacken?!) sen kommer mina damer så blir det käkning + fixning. Vi ska fixa oss i närmare tre timmar så vi ser väl ut som risiga små sminkade damer sen , haha fräscht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0