Nöjd med kvällens insats.

Kom precis hem från polhem, gick faktiskt väldigt bra där! Alla var superduktiga, verkligen. Vi gick och pratade och jag fastnade med folk hela tiden, jag har pratat KONSTANT i fyra timmar nu så min röst är fan inte bra, den var inte bra kan jag ju säga. Mina ben är också döda men det är det värt, efter allt beröm jag fått. Flera familjer sa att de aldrig sett en så energisk, glad och positiv person, som verkligen är medveten om vad hon säger. Det värmde i hjärtat faktiskt, för jag tycker det är så kul att locka folk till något som jag tycker är bra, som jag tror på.

Åkte till GS efter skolan idag och sprang in till Bosse och sa åt han att han skulle köpa ett par skitsnygga skor som jag sett, jag tjatade på han och när jag vände mig om stod det flera verkstadskillar och härmade mig, haha! Så jävla puckade. Men skämdes, ja det gjorde jag allt ;)

Jaja, nu är jag alldeles för trött för att skriva detta inlägg , vet inte ens vad jag har skrivit. Jag mår inte alls bra, är helt yr och febrig så jag ska lägga mig och sova nu. Sov så gott, kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0