Timber falls

Har nyss sett på en film, timber falls. Alltså, den är lika läbbig som den är låter, jag loooovar. Kan säga er att jagv ar rädd från början till slut, och slutet var ju ganska givet, men johannas min .. jaa den säger fan mer än allt :D Skrattade som en idiot och haha ja ;)
Vi har iaf bastat, de va skitskönt. Hade 80 grader ungefär så nu är det en klar förbättring inom bastandet, första gången for this year vare bara 65 grader och jag höll på att dö! Vi knäppte lite mysiga bilder också, som troligen kommer ut på bloggen imorgon. En sak till.. Min dator, stationära, kraschade för ett tag sen. Och vet ni vad? Den FUNKAR igen, och ALLA bilder är kvar, kan ni fatta de? Alla ego-pics och främst alla bilder på mig och johanna, vi höll på att få panik när vi såg alla.. Bilder sen tre-fyra år sedan .. Svårslaget! Nej, men nu tackar jag för lördagen och beger mig till sängen. Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0