Nyfrisserad

Fan, jag hann inteskriva ett inlägg innan jag åkte i morse. Var så jävla stressad,men jag kom iväg ändå. Åkte och mötte sara utanför Volvo så gick vi in och hälsade på alla. Det är sån skön stämning där och ALLA var lika glada över att se oss ;) haha jag älskar Fredrik Bäckström, han sa att jag skulle hälsa till Lasse och Janne att jag kände han för då skulle jag få MVG och det är klart jag gör det, vem älskar inte han liksom?
Aja, efter det kom hilde och hennes pappa och hämta mig så åkte vi till frissan, de blev faktiskt bra. Jag brukar ALDRIG vara nöjd, jag gråter ungefär tre kvällar i rad för att jag hatar det så mycket, men jag tycker väl att de blev hyfsat, inte bra - inte dåligt. Sen kan jag ju säga att jag fick mycket kritik för den som har färgat mitt hår och fyfan vad jag skämdes, helt sinnessjukt.
När vi två spånhuvven står och väntar på bussen ute i tomma intet typ, så hör vi någonting bakom busshållsplatsen som krafsar, båda hoppar upp på bänken och skriker - en grävling, en orm! och ja vettefan allt, så jävla rädda. Efter typ fem minuter vågade vi oss ner och så ser vi längre bort att det var en hund, haha fan va pinsamt!


Nu är jag iallafall hemma, tänkte se på grease så jag får in feelingen till fredag. Eller ops, sa jag för mycket nu? Haha.
Imorgon är det tatuering, såååååååååååååååå nervös...


Kommentarer
Postat av: patricia

men det var väl en VISS person som färgade ditt hår tidigare ;P

2008-10-27 @ 17:13:27
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0