Vem vill inte tillbaka?

Nu är jag hemma, efter en otrolig rolig helg i världens mysigaste by! Jag kan säga att jag mådde sååå bra hela helgen, och sammanlagt har jag väl bara gått en km :D haha vi har verklgen varit soffpotatisar, gått till ica en gång och sedan när vi var och shoppade lite. och... SOM vi har ätit godis! Eftersom Lasse är en sån råhäftig person så blir ju han sponsrad av både de ena och det andra. Ett helt rum är fullt med godis, läsk, tröjor (speedway tröjor) och massa sånt. Där levde jag hela helgen typ.. Vi skulle få några speedway tröjor men jag ville att det skulle stå Wickan Ahlin på de så han ska fixa de, så kommer det väl hemskickat om ett tag ;) Skönt alltså.
Sen har jag också sovit  i en säng som massa kända isracare också har sovit i, jag är ju bara för cool ;) haha.
Jag fick en vattenpipa av en norsk jäkel, jag sa "va?" hela tiden. jag tänkte direkt på Olé och dom, kommer du ihåg Johanna? :D Nej men jag fattar inte norska för fem öre, så jäkla klurigt..

Ja, jag bjuder på lite bilder, Jag vet att båda är HELT risiga men bilder som bilder..



jag och stan :D

vi skulle gå på långprommis, men det slutade med att jag SPRANG hem efter en minut. Grävlingar vetni;)

världens mysigaste jackaaaaaaaaaaa åkte på varje gång de blev rökning, för lisa dårå!

tööönt.

Lisa fick presenter från hela släkten. Fubbigt! Men jag fick vara med och öppna ;)
nästa station LINGBO, LINGBO.
ja vi hade iaf kul på tåget =D

Vi satt och spelade stress , och efter ett tag fick vi en RUGGIG utskällning ; VET NI TVÅ OM ATT NI SITTER I TYSTA VAGNEN!?
då var de bara att flytta sig rå;)

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jaa olé å company var ju king! ;)

2008-10-05 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0