gashh

Åkte ner till körskolan imorse och plugga med min bästa vän Johanna , det är så jävla roligt att va med henne allså HAHA älska ! låter som ett litet barn men så är de, bff så de bara smäller om dt ;) Ingen av oss klara en prick men imorgon ska jag göra det. Körlektionen gick inte så bra men det var skitdåligt väder, så jag skyller på det :)
Sprang ner till stan och träna Ki Box och fan vad jobbigt det var men extra roligt med johanna som taggar en till tusen, tcx m8 :D Sen gick vi och sola, blev inte så brun men sola inte så länge (: kanske solar imorn med?! (cancer...)


Kom precis hem till älskling efter många om och men.. Han ville sova hemma hos han och jag hemma hos mig och där uppstod massa tjaffs, tårar och arga meningar från min sida iaf, ja de två sistnämnda alltså. De förstnämnda får han stå för, eftersom de hela tiden flöt på med massa annat . Äh skitsamma.. är här iaf, hungrig som en jude och får vänta till frukost imorn haha ^^ nee men är så jävla sugen på godis, de är jag jämt när jag är hungrig men ska låta bli, så känns det onödigt att om jag inte är sugen på något annat!

Aa, så ska väl gå och lägga mig snart, ska upp sex imorn och vill inte vara sur och grinig. Jag ska upp sex med linus för jag HATAR att va hemma själv och allra helst hos någon annan, visserligen känner jag linus och hans hus utan och innan men det känns läbbigt att bara vara hemma hos någon och stå där vid kylen och rota, naah inte min grej (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0