flabbel babbel

Trött som ett jävla as är jag. Fy i helvete.
igår hade jag en mysig dag! När baby kom hem käka vi god mat, sen hämta vi upp Lisa och drog till valbo, kika på Ikea, köpis och sånt dära. In till stan och tog en fika och sen kom Johanna och Natta ner så drog vi och bowla, jag är totalt rå kass, helt seriöst.

Upp sex imorse, bara för att Linus skulle upp. Tänk om vi sovit själv då kunde jag gått upp typ , nu!  haha men det är mys att sova tillsammans :) skjutsade bosse till jobbet för jag ska ha bilen idag till mitt jobb, höhö coolt de känns att säga det då. Fan , jag sitter bara och gäspar och gäspar, kommer aldrig palla jobba till 19.00 haha! Kommer hem om 12 timmar liksom piksom, äh skönt med cash.

alltså gud vad jag bara sitter och babblar vet inte om vad, haha vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0