hehehehe

Ännu en dag i mitt värdelösa liv, haha, förlåt om jag är bitter men jag är fan sick and tired på det här!! Ska iaf gå ner och söka en praktik plats på någon sminkbutik iaf, skönt att få det gjort så kanske jag får struktur på livet, mhhmm..

Sen ska jag till min jobb coach och sen får vi se var jag tar vägen, kanske drar till volvo, var ju ett tag sen jag var där. Får la se vart jag tar vägen! Skulle vilja göra nå kul efter allt idag, vill färga håret! Eller typ gå på bio! Eller något kul bara, less på att bara vara hemma. Men hur kul är det när jag lär spara ALLA mina pengar? flytta in + linus 20 års present då jag vill slå till med nå stort. Bajs.. Ge mig ideer? haha.

Imorgon ska jag jobba iallafall! Börjar kl 11 men ska va där kl 10 och sätta upp alla demo grejer, kommer bli awesome. Känns grymt att jag har fått in foten (tack maria) på ett stort företag som jag VILL jobba på! Har fått andra tider också, ute i coop osv. Dröm jobb !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0