IKEA

Jissies. Ich bin müde, som fan. Sov inte så bra inatt, drömde massa hemska drömmar. Hatar att vakna upp och känna rädsla, fast sen när jag ser att Linus ligger brevid blir det ju bättre ..

Igår var vi på IKEA med pappa och nina, fan va vi hade dåligt med grejer! Alltså vi trodde att vi hade köpt allt , typ alla små grejer, fast Nina ba ; har ni det här? men de här då? och så stod vi där som två som råtter ba neeej .. Dom betalade allt och de var verkligen super gulligt, tack så mycket! Älskar er!

Nu har jag kommit hem från Linus och ska skjutsa Bosse till jobbet, jag vill ha bilen idag då jag ska ha på massage och hämta lullan, win win. När jag kommer hem blir de nog slagga lite för satan i gatan vad trött jag är, jag vill träna också men finner ingen ork. Får se , har sagt att jag inte ska träna fre-lör för då vill jag bara koppla av, men det visar sig det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0