JAG ÄR SÅ GLAD..

Fööööör att jag och mitt hjärta åker troligtvis till Turkiet i augusti! Antingen drar vi till Side eller Alanya, Alanya tycker jag är bättre, och har hört bättrre om det men va tusan, vi kan ju testa lite annat också..
Är sugen på att dra till Italien och Venedig men jag tror min pojkvän har försagt sig lite så jag antar att det blir det i 20 års present (A) HIHI :D


Nu har jag skrivit en budget som vi ska klara, lätt.. Vi klarade ju oss toppen till Thailand. Och så får linus troligtvis tbx 8000 kr för sin lön och där är ju resan :D



Det gäller att ta vara på livet så mycket som möjligt. Att leva knapert en månad och skita i de där 3 ögonskuggorna eller 3 klänningarna och sedan ha en resa är så jävla värt.

Kommentarer
Postat av: Sandra eriksson

Jag och min pojkvän ska till alanya i augusti, vilket datum hade ni tänkt er? :) så himla mysigt där :)

2011-06-27 @ 21:01:13
Postat av: Minna

Kul!

2011-06-29 @ 08:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0