Andra avenyn

hej på er sötungar :) eller ja, vissa är mer söta än andra.

jag kollar på andra avenyn nu, samtidigt som jag är social med lite barn på msn. det är rätt kul faktiskt. jag pratar med pappa också, han är söt, vi pratar om operationen. det är rätt kul att jag ska sitta i rullstol i cirkus tre veckor, för jag tror att alla kommer tycka extra synd om mig, det är rätt fräsigt. När vi hade handikappsidrott på idrotten för några veckor sen var jag king på rullstol, så jag tror att sjuksköterskorna kommer få sig en riktig "gud-vad-duktig-hon-är"känsla, sen känner jag att jag lär impa på min läkare också, han är verkligen stenkul och kan skämta om allvarliga saker. ja, det kanske inte lät så kul men tro mig, det är det. Jag har fastnat för låten som jag hade i det tidigare inlägget (Che'nelle ft. Baby cham - I fell in love with the Dj)dock är den ganska gammal, men det kanske är själva syftet eller låtnamnet som gör att jag tycker om den, för jag kan ju säga att jag troligen har en av Sveriges snyggaste, roligaste och snällaste Dj's på min msn lista. det är rätt fräsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0