Ballongen

Runt 5 så åkte jag och damerna till ballongen, som egentligen heter något annat.. Ja, Boulongern eller något sånt! vi spelade kubb och jag och bella förlorade, vi fick inte ner några av deras. Kändes riktigt surt, men ettan förlora tvåan vann!
På slutet var det verkligen ruggit kallt, jag frös ihjäl! och nu sitter jag här med feber, snuva och halsont! otroligt drygt, men.. ja vad ska man göra? tänker inte sluta cyckla (fast det är ruggit kallt..)eller träna bara för det här nu, för nu ska jag ha sommar och då är man inte sjuk :)

nu ska jag hoppa i säng, så jag kommer upp i tid imorgon. ska till Sjukhuset imorgon bitti.  läbbigt! hoppas det går bra bara, och att jag får en ny operationstid :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träna aldrig med feber eller en förkylning i kroppen, det kan göra att ditt hjärta säger ifrån och då ramlar du bara ihop. Vilket kan få hemska konsekvenser. Det är långt till sommar än, även fast det känns så, men våren är riktigt skön..

2008-04-23 @ 05:52:44
Postat av: hannah

träna aldrig med förkylning! aldrig aldrig aldrig. jag vet vad som kan hända, och aa..

2008-04-23 @ 07:22:43
URL: http://hannahfrelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0