Bussresa

I morse när jag åkte till skolan så satt jag vid de här fyra platserna, nästan mitt i bussen. brevid mig satt en tant och mittemot satt en hårdrockare/emo-typ, jag funderade inte så  mycket på det utan satt där och spelade mitt bubble jump. men sen vid volvo så hoppar en utlänning på, hon är jättesöt, men då när hårdrockaren ser henne så slänger han upp ett ben att hon inte får sitta där? hon gav utlänningen världens blick och granskade hela hon upp och ner, då överdriver jag inte heller. fy fan va irreterad jag blev, jag sa naturligtvis till men hon lyssnade inte. hur fan kan man vara så diskriminerande?

har varit och handlat med johanna, det gick toppen och vi kommer bli ruggiga ekonomer,så sparsamma som vi är, inte :) jag är röd som en tomat i ansiktet efter solningen och jag ska ner och äta nu, jag är redigt hungrig så det kommer bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0