Can't help but wait.

jag saknar dig, jag gör verkligen det. jag kan inte sova på kvällarna för jag tänker tillbaka! jag vill att allting ska vara som förrut, att vi ska kunna skratta tillsammans, eller att jag kan ta din tröja och springa iväg och gömma mig, eller att jag kan ligga i ditt knä och vi ser på film och bara myser. jag saknar det, otroligt himla mycket.
Jag är ledsen över att det blev såhär, jag är ledsen att du valde en annan, jag är ledsen över att jag inte var bra nog åt dig ..  

Saknaden av det som betyder
är en evig förbannad lögn
när man inte orkar vara
och man gråter sig till sömns

Aja, jag ska hoppa in i duschen nu.. ska plugga och städa sen! ska ändå bli skönt att få någonting att kasta bort tankarna på ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0