Död

heeeelt slut som artist är vad jag är, eller justja! Jag ska inte gnälla så nu skiter vi i det ;)
Lunchen idag i skolan var väldigt intressant, fick reda på mycket smaskigt och det är alltid kul. jag råka göra en rätt äcklig grej i Viktors mat, men han åt ändå för han visste ingenting. och det är väl så, det man inte vet lider man inte av.
i morse när jag cyklade till skolan så höll jag på att krocka med stina. hon kom från vasa och jag skulle till borgis (slänger in en bild där jag visat mina paint-skills hur det hela gick till) jag är alltså den rosa och hon är den röda, och jag med mitt lokalsinne kollar aldrig vart jag cyklar, och hon är väl likaså fast hon hade moppen. så körde hon in i mig men ingen av oss gjorde illa oss så värst mycket. tur det!
Nu ska jag ringa runt lite, sen kommer johanna som ska färga mitt hår, äntligen!

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0