Friskis och Svettis

Har precis gjort ett pass på friskis, var hur .. -okej, ska jag vara ärlig? jobbigt som helst! vad är det som har hänt? jag som hade tänkt att gå upp ett högre snäpp, men nej. får väl vänta då!
I morse när jag och johanna cycklade till skolan tänkte jag inviga med att cykla utan jacka, det gick bra DÅ, dock har jag fått något gryyymt ont i halsen nu, med tanke på att jag bara hade linne under tröjan och tröjan var öppen. jag tänker inte bli sjuk, så här sitter jag med kokhett té, halstabletter och vitaminer! (frukt)


men, anledningen till att jag skriver nu är för att en viss Johan gjorde mig på mycket bra humör! han skrev i sin blogg att han tyckte min blogg var bra (?), så tack, det ska du ha cred för :)



Nu ska jag hoppa in till sängen (varför säger jag så?) och sova, sköönt ska det bli :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra och bra, den duger *hahahaha* ;)

2008-04-22 @ 00:14:41
Postat av: wickan

haha fan va taskigt :D

2008-04-22 @ 09:23:49
URL: http://wickanahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0