Jävla monster

Har ni hört det? att den där jävla Anders Eklund eldade upp lilla Engla . Hur fan kan man vara så känslokall och dum i huvudet? det är tack vare såna som han det borde finnas dödsstraff här i Sverige.. fyfan va arg och ledsen jag är..

har precis kommit hem från skolan, stannade på Volvo som jag alltid gör på onsdagar/torsdagar. såg inte J. men var väl lika bra det ;p ska bara byta om nu sen ska jag åka och jazza, hoppas vi bara kör dansen idag och ingen jävla styrka, min kropp pallar inte mer.

Kommentarer
Postat av: sofia

ja fyfan säger jag också. jag förstår inte hur folk kan göra sånna här saker :s usch för sånt!

2008-04-16 @ 22:10:46
URL: http://sofiasjogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0