kärlek

jag älskar dig johanna green, jag tänker på dig dygnet runt för jag vill inte att du ska må dåligt. you and i belong together, så är det bara. du vet att jag älskar dig precis som du är, och ingen vill att du ska må såhär. jag försöker med allt vad jag kan för att göra att det blir bra igen, och jag lovar att det kommer bli det

just nu är jag nyss hemkomen och så sitter jag och lyssnar på I'm yours. lilla sommarkänslor, den är verkligen hur mys som helst och den är helt underbar bara - likaså som en annan varelse. allting känns suuuuper och jag är på toppenhumör just nu. hur gos, mys , fin och allt som helst. På bussen hem var det en jättesött fylltant som satt och pratade i telefon, och jag är en buse som sitter och tjuvlyssnar och hon sa "frääääsigt" hela tiden. ganska kul faktiskt, det är ju mitt ord. sen när jag hoppade av bussen så tog hon tag i min arm, jag blev skiträdd! fast hon skulle bara säga att jag hade en fräsig jacka, så jag säger tack och bock, fast jag ser ut som ett/en (?) emo.
imorgon är det sista april som vi alla säkert redan vet, och jag är jätteglad att allting har ordnat upp sig :) det var lite nära att det inte blev av något, så vi börjar kvällen hos johanna med mys och singstar och sen drar vi vidare. jag vill att jag får träffa en viss person också, men det är mycket man vill - och lite man får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0