måndag

What about us?

har precis tränat! var ruggit skönt att komma igång efter helgen, man blir helt fri från tankar och peppar på sig själv hela tiden! jag ska snart hoppa i säng, ska bara vänta på att D. loggar in, om han gör det vill säga! :)
förlåt men jag hatar att jag är så svartsjuk , och inget jag kan göra åt.. :(

den där jävla nageltjejen har inte ringt än heller, fan va arg jag blir! ska dit imorn och skälla lite på henne, slutar ändå såpass tidigt så jag lär väl göra någon nytta, blir väl en timme på gymmet med. helt värdelös dag egentligen


jag saknar dig, jag vill ha torsdag nuuuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Lina

Checka in min blogg och läs om boken Shoo Bre, det är verkligen en bok folk borde läsa. Läs det jag har skrivit om den, så förstår du! Ha en bra kväll!

2008-04-07 @ 21:57:47
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0