PORRBILDER!

haha, ja.. jag ville ha en bra rubrik och ludde som jag tävlar mot kom på det här ;) fan, han leder idag men jag har ju inte skrivit något inlägg än så det känns great. gud vilka bloggnördar vi är!
nationella imorse var faktiskt ganska lätt, jag hoppas på ett bra betyg iallafall. Efter cirkus 2 timmar skrivande körde vi igång direkt med matte. helt trist. så jag och linn satt och smsade om massa saker hela tiden, det var fräsigt! vi satt brevid varandra och skrev om helt onödiga saker, så nu är mina pengar slut IGEN. haha otur, jag ska fylla på efter skolan iaf :)

jag är huuur glad som helst idag :) det är så skönt, för inget eller ingen kan förstöra min dag idag. jag känner mig ganska pojkaktig idag, en toffs på huvve, osminkad, baggyjeans och lite sånt där tattigt. men det är mys, ska åka och sola efter skolan, sen ska jag handla med johanna till imorgon, sen ska jag leka med en viss person, tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0