så mycket betydde jag..

jag slutade ca 12! segt, vi skulle ju sluta 11, så det var en ren besvikelse ;P åkte till stan och fixade tid till nagelförlängning, så på måndag 17.30 ska jag göra't! orkar inte vänta egentligen, är så fruktansvärt less på att vänta, men den som väntar på något gott!

jag lovade mamma att jag skulle städa hela huset och passa Louise, så skulle hon betala min förlängning. så sagt och gjort! passar louise nu och städar, två flugor i en smäll ;)
för någon dag sen när jag skulle damsuga mitt rum så lyssnade jag på musik väldigt högt.(of course) efter ett tag märkte jag att det jag försökte dammsuga upp fortfarande var kvar så jag ropade på mamma och sa att dammsugaren var sönder, när hon kom upp så märkte jag att jag inte stoppat i sladden, smarting där ;)

en annan städtabbe var när jag och stina skulle städa. jag är ju inte sådär superking på att städa kan jag ju säga .. iallafall så stog vi och dansade till musiken och jag råka ramla, rätt på den där skurhinken, så ALLT vatten åkte ut! tog flera timmar att torka , tur att vi var hemma själva!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Härligt å fixa till naglarna lite:)

2008-04-08 @ 18:13:57
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0