She's the man

Jag och johanna har åkt och letat lite efter partyhattar idag, dock utan resultat. men vi har haft grymt roligt och det är nice. vi somnade sen i ca 2 timmar, så när vi vaknade var vi redigt hungriga och åkte till amigo och tog varsin sallad :) jag hatar dom som jobbar där, dom fattar inte vad jag säger överhuvudtaget. undra hur mycket bättre det skulle vara om dom verkligen försökte förstå - nej jag är inte rasist.
sen drog vi och satt upp kubbspelet, så kom gänget och joinade oss. fast det tog ju ett tag, och johanna fick rådamp, och så förlorade vi . det kändes inte helkul eftersom jag brukar vara bra i egentligen, men mina talanger måste ha försvunnit med vintern. tråkigt och inte ett dugg fräsigt.
efter ett tag så åkte jag hem och bytte om till varmare kläder, så kom johan och hämtade upp mig, så åkte vi bil och sen hem till han och såg på she's the man. den var ruggit bra faktiskt, men jag hatar filmer där man blir så nervös över :)


nu ska jag sova, tänkte egentligen slänga in en fräsig bild men njää, jag känner inte fört. jag tror jag är på rätt dåligt humör, vilket är ganska ovanligt för mig, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0