Sjuker

Det var som sagt väldigt bra väder idag, jag blir på otroligt bra humör när det är de. det är snart sommar och det är ruggit mys. Jag längar grymt mycket till Kullern, på kvällarna när man spelar fotboll, när vi grillar, när vi busar och tar ett nattdapp. det är en sån härlig känsla , och jag njuter varje gång jag är där :)
jag känner mig jättekrasslig, jag tror febern har stigit, för jag känner mig verkligen som en zombie, ja precis.

jag åkte aldrig till min faster, jag somnade och det var gryymt skönt. en sak jag alltid har irreterat mig på är folk som ska ringa jättelänge. Märker dom att jag inte svarar första gången, så svarar jag inte på andra, tredje eller fjärde heller. Och inte nog med det, när dem har ringt fyra gånger så kan de låta signalerna ringa enda till "abonnenten du söker, kan inte nås för tillfället". En sån händelse hände idag, när jag låg och sov, när det hade ringt ca 7 gånger så sprang jag upp och hämtade telefonen och skrek att hon skulle lägga av. Ja, de visade sig att det var mamma. men jag är ingen morgonmänniska, jag är skitsur direkt när jag vaknat.
eftersom jag är sjuk fick jag bestämma mat,och självklart blev det tonfisksallad , det är det smarrigaste som finns!

jag har tänkt ganska mycket idag, på en viss person, och tankarna får mig att le, varje gång. Jag är nästan helt kär i den här känslan. 
Den får mig att släppa allt. Bara för en sekund. Tills tanken tagit slut.
Och när den tar slut så börjar den igen. Och om det här får mig att må såhär så vill jag tänka på dig hela tiden.



image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0