Skitsnack

är så fullkomligt less på allt skitsnack som finns, skaffa ett eget liv och snacka om någonting roligare än andras liv. herremingud, kan det verkligen vara så intressant?
vi hade ju företagsekonomi för några timmar sen, och då håller vi på med bokföring som vi gör i WinKonto . meningen var att jag och josse skulle prata med peter men han kom aldrig! så vi satt och försökte kirra det själva. Provet går ut på att man ska klara 40 frågor utan ett endaste fel. var ju rätt och lagom kul när man hade fixat 30 frågor och sen får man ett slarvfel tack vare josse  ! haha, redigt arg jag blev, stängde bara igen datorn och gick ;D

jag är verkligen taggad till ikväll, det ska bli såå kul och stina ringde nyss och frågade om hon får vara med, och visst får hon det! mycket roligare om vi är de gamla tjejerna :) och jag ska ringa josse och säga att jag har såååå kul, så får hon sitta där med sina aborrar ;D haha sötfis.


och btw, det är så moget att blocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0