Sov-tajm

Åwh, nu ska jag hoppa ner och sova i min varma säng! det ska bli jättemegamys faktiskt. jag har börjat gått och lagt mig ganska sent nu, men jag är inte ens trött? jag kommer säkert ligga och spela bubble jump till tre, jag måste knäcka jimpans rekord!! det är så drygt att veta att inte jag har kirrat det.
sen lär jag bara säga att Ludde leder den dumma tävlingen, men imorn vinner jag, eller hur? ;) så 1-0 står det.
och för övrigt kan jag säga att min dag har varit SKIT , tills cirkus en och en halvtimme tillbaka då jag äntligen blev på bättre humör tack vare en viss person (som alltid.). så det tackar och bockar jag för. nu är  jag jätteglad och jättemyssugen, men jag får bara vänta tills imorgon. den som väntar på nå gott, väntar aldrig (ALLTID) för länge :)


finaste, sötaste, underbaraste, roligaste, snällaste, underbaraste, charmigaste, mysigaste and you name it.

Kommentarer
Postat av: Ludde

Du har inte en chans, någon dag i veckan! Varken i besökare eller bubbeljump :D:D:D hoppas nationella gick bra!

2008-04-29 @ 09:50:46
URL: http://ludwig24h.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0