Haha, det blev en överraskning - kort sagt

Haha , runt 10 i 6 fick jag på mig en jäkla ögonbindel och mamma försökte åka runt och runt för att virra bort mig, men jag visste precis vart vi var hela tiden.
- men mamma, varför ska vi hit för?
- Nu är vid vi ica
- nu svänger vi till Johanna.

Ja, det var alltså till johanna jag skulle till, när jag kom dit möttes jag av sång och massa kramar . Alla var rosaklädda , naturligtvis ;) Så mamma hade packat med en rosa tröja till mig, så jag kände att jag passade in lite mer :) Jag fick en skitrolig och söt present, som jag säger imorgon. Det är levande iallafall ;)  Dock kanske jag är allergisk, det visar sig.. Jag och stina fick åka iväg och köpa en grej till den, och den var ca 1,2 m bred så vi fick ta den på mopeden, stina satt baklänges och höll i den och jag fick köra. Hujedamej!
Sedan blev det käk, käk, spel, käk, snack, snack,snack,snack haha. Hade så jäkla trevligt hela tiden, fan jag älskar mina brudar. Just nu känns det verkligen som att livet leker, älskar klassen, älskar mina tjejer, älskar ALLT just nu!
Det kommer lite mer bilder imorgon, men här har ni några;







johanna fick present!





Nu måste jag hoppa´i säng :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0