Kan du skicka mail?

Jag sitter och klurar ut hur man skickar mail på Hotmail. Det är fasiken ganska svårt, eller så är det jag som är lite.. trög bara? Det var så att i Turkiet träffade jag en kille, eller ja, flera stycken men denna kille är varmt om hjärtat. Ska skriva lite och skicka lite söta bilder, haha :) Lika bra det!
Jag sitter här helt död-trött, har inte sovit på 36 timmar och det är inte nice kan jag säga. Jag gick upp 20 över 7 igår morse så ja, här sitter jag med ögonen ner till knäna typ.

Idag så kom mitt hår hem, så imorgon ska jag göra hårförlängning och klippa till det, samt ta bort det svarta i luggen. Roligt med lite förändring, tycker jag iallafall.
Nej men vet ni vad, nu ska jag nog gå ner och se på en film och försöka somna. Jag är övertrött nu and that's not nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0