Som en ny människa

Hejsan på er! Förlåt för bara ett inlägg idag men enda sedan 4 har jag haft fullt upp. Har inte varit hemma sen dess, alltså. Vi satt ju in hårförlängningen idag och jag måste säga att jag är nöjd ;) var svårt att se sig själv först men nu har jag fixat och färgat och donat så nu känner jag mig som en ny människa! Tänk vad mycket man kan göra egentligen, och vad mycket håret gör på en människa. Jag tyckte att jag såg ut som en tönt i kort hår, så nu är jag äntligen "normal" haha ;)

Nej men jag vill bara säga tack till Sara och Johanna för att ni hjälpte mig, det kan inte ha varit roligt icke! Men bilder på det kommer imorgon, har inte sett de själv heller :) ja, korten alltså.
Nu ska jag låta den sista färgen sitta i och sedan ska jag hoppa i säng. Sov så gott, kära ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0