Usch, fy och blä!

Idag är det en sån där dag då jag känner mig skitful och vill bara ligga undet täcket och gosa. MEN här sitter jag, klädd i dumma jeans som jag hatar och känner mig skitäcklig. Fan också ;P
Alltid när man packar så tar man ju naturligtvis med sig de härligaste kläderna man har och jag har beslutsångest (som vanligt när jag packar) så ja halva min garderob ligger fullproppad i resväskan. Typiskt..

Nej, nu är det frukost snart och det ska bli gott att smaska på ett ägg =)

justja! Jag glömde kameran idag och igår blev det som sagt inga bilder, men är det inte roligare om vi tar det imorgon? Då det är "avslutning" , eller ja, vi ska bjuda på massa fika och sånt gott. Så kan ni även få se de snygga verkstadskillarna ;) hell yeah


Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Haha, ta kort på dom du ;)

2008-08-14 @ 09:45:56
Postat av: em

ha en fin dag. söt blogg :)

2008-08-14 @ 11:08:32
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: em

svar: varsågod. verkligen supersöt blogg :) allt bra med dej i övrigt?



ne, det gör otroligt ont, så det e inte kul å jobba då, med tanke på att jag rör mej så mycket i jobbet. jag jobbar på hund-dagis :)

2008-08-14 @ 11:29:16
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, låter bra de. kom bara ihåg att de med dig kameran ! :)

2008-08-14 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0