Citat !

Citerar Bosse; Simpssons är fan ingenting jämfört med våran familj..
Ja, det är så sant så det finns inte ord :D Wille har ner tallriken på golvet, jag spiller överallt, det är smör på väggarna, malin skrattar så läsken åker ur mun och jaa, bosse sitter bara och ruskar på huvvet. Haha stackarn, men det är bara så vi är ;)
Har precis öppnat alla julklappar och sånt mys, nu längtar jag bara till imorgon då jag får ännu meer =) woho! Så jag summerar allt jag fått imorgon :)
Det här var första julen ever tror jag som vi bara har varit familjen, det brukar alltid vara massa släkt men inte i år. De kommer senare ikväll och spelar spel och sånt mys =)



Ja det är inte lätt eller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0