Det är sånt här jag inte gillar.

Godmorgon bloggen! Förstår inte varför jag sover så länge nu men det är ju lov och då får man göra det ;)
Idag har jag faktiskt ingenting planerat och det är ganska så nice. Jag ska bara ha en hemma-spa dag, där det blir massa ansiktsmaskar, fotmaskar (ja, det finns också), hårinpackningar och bastu :)  Det kommer bli jättemys tror jag!
Sitter och pratar på msn nu med Josefine om jag ska färga håret blont eller inte, jag vill verkligen för jag är så jäkla less på mitt hår men hon tycker att jag ser brunare ut i brunt och då äre kanske värt att ha den här färgen ;)
Äh jag vet inte. Jag kommer ändå att färga blont förr eller senare så nu det är väl lika bra att ta tag i det nu :)


bilden är sen tyskland, då det var SMOCKAT på tåget och jag fick panik för jag ville läsa eftersom det skulle ta mer än en timme innan vi kom fram, så var toaletten ledig! smart jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; Jag ska precis gå och handla det jag behöver för att fixa en efterrätt till imorgon :) själv?

2008-12-30 @ 12:43:13
URL: http://sdanielsson.blogg.se/
Postat av: disse

Tack det samma och god jul :)

2008-12-30 @ 14:37:07
URL: http://disses.blogg.se/
Postat av: Sophie

HAHA smart xD

2008-12-30 @ 14:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0