Direkt fran Tyskland

TJENAAA bloggen :D Hur har ni de ? Själv har jag det superbra, sitter pa it-cafe med johanna. vi har varit pa sighseing i hela jäkla berlin sa nu är vi trötta ;) Ikväll blir det självklart party som bara fan, som vanligt. Det är hur billigt som helst med dricka här, helt sjukt. Tänkte pü patricia när jag sag Rosé vin för 10 kr ;) Sen blev 3 jäkla öl 15 kr =d extra billigt.

Imorse lämnade vi vara familjer, sjukt jobbigt och jag grinade som en idiot :( Faan ville verkligen inte üka hem för vi hade lätt bästa familjen =) <3 Idag har vi som sagt varit i Berlin, gjorde ju värsta tabben kan jag säga :)

Skitsnygg kille kommer in
Johanna - kolla va snygg han var !
Wickan - Jaa förfan, han sag svensk ut? Linn, kolla vilken snygg jäkel. Vad tycker du?:D
Linn - Honom ska jag ha !
Killens pappa ; Förstar du att de pratar om dig nu ?

Nu ska jag läsa allas jävla bloggar, har väl missat blondinbellas blogg som faaaaaaan ! Patricia du maste uppdatera mej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0