En tripp på stan

Jag sa ju det, jag skulle få ig på provet.. Det kändes inte bra alls men jag tvingade mig själv till att sitta kvar tvåa ut ur rummet. När Johan sa; Fan micke, jag kan ingenting. Jag skiter i det här.  Så gav jag upp.. Kanske dumt gjort, men varför sitta och få massa ångest när man inte kan det? De flesta (inklusive lärare) tyckte att jag kunde ta det lugnt, att ett IG var okej för mig , dels för att jag varit borta i tyskland och inte varit med på någon lektion och dels för att jag aldrig fått ett IG på gymnasiet. Aja, jag kan ju inte förändra situtionen nu så det är väl lika bra att sluta skriva om det =)
Efter skolan så åkte jag ner på stan ett tag, inhandlade de nästan sista julklapparna, har till 3 personer kvar. :) Tänkte handla klart det sista imorgon för att på söndag kan jag inte och de resterande dagarna kan jag lika gärna räkna bort, ligger ju på sjukan då..
Ikväll ska jag ha andra avenyn maraton med mig själv, missade så grymt mycket avsnitt och alla har sagt vad som har hänt, but still så måste jag se =)

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0