Gårdagskvällen

Igår kom Johanna hit medan de var fullt liv i stugan. Bosse höll på att hjälpa mig med alla jävla lampor jag har i mitt rum och mamma höll på att dra in de nya sofforna och ut med den gamla. Det blev iaf snyggt men satan va irriterad jag blir när saker inte går som jag vill . Ja, vi kollade iaf på två roliga filmer, vi hade iaf tur med vädret  och sen typ oskilda par eller nå, såg ut som Oprah Winfrey så ja. :) De var så jävla roliga, skrattade filmerna igenom. "VI hade iaf tur med vädret" är ju ett bra praktexempel på våran family kan jag ju säga. Jag och Johanna lär byta snart för i can't stand it anymore. Jag menar, jag och bosse säger hela tiden taskiga saker till varann. Vi kollade på en tredje film sen med, efter lite motsträvningar mot Malin som ville se bolt. Ofta jag vill se en film som hon vill liksom ;) Så det blev baby moma eller nå sånt, var inte ett dugg bra och jag fattande inte ett skit. Jag och johanna satt och skrattade åt varann för att ingen fattade, ja så bra var den.Moget att göra en film man inte fattar liksom ;)

Johanna berättade också om Adam, som går i sjuan och ligger 30 sidor efter i matten och inte kan klockan än. Så när han skulle plugga igår gick han bara och la sig och grina,FAN vad jag känner igen mig alltså, jag och johanna försökte alltid plugga till matteproven men det gick INTE. Vi kunde inte ett skit! Sen fem minuter innan gick vi och la oss framför dörren och lyssnade på "The Rose" och börja grina. Skönt att man fick provet uppskjutet, ja det var de =)


Den här salen har jag nog gjort mitt i. Den ger mig lite BAD feelings ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0