god jul på er alla !

Idag är det den bästa dagen på året, den dagen då hela familjen är samlade, finklädda ,glada och helt underbara! Jag älskar julen, jag älskar att alla är samlade, jag älskar paket! Jag är som ett litet barn när jag ser paketen, springer under granen och kollar ut vilka som är till mig, tjatar på mamma att ; kan vi inte öppna paketen snaaaart rå?
jag sliter upp paketen och blir minst lika glad för alla! Jag älskar också att ge bort paket, vill alltid att de ska öppna mina först så jag hinner se deras miner :D Detta år har jag lyckats riktigt bra med julklapparna, jag är jäkligt nöjd faktiskt =)
Har nyss ätit en mysig frukost med min kära familj, dock lär jag ju ligga uppe med foten i vädret i två timmar per dag, så ja, här ligger jag nu medan mamma och dom gör sig fina =) Men det hinner jag också med hiih..

Jag visar säkerligen lite bilder sen, och imorgon. Jag har julafton med pappa imorgon! Det är bra att ha skilda föräldrar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0