Hahaha

Alltså helt seriöst, igår när jag och johanna kollade på bonde söker fru så säger ena bögen så här;
Vet du vad jag tycker att vi ska göra nu? Checka ut våra gevär.
Jag och Johanna gav varandra en blick som sa typ ; Ofta man säger så i tv. Vi trodde ju att de skulle checka ut snopparna, för de låg ju i sängen och kikade på varann typ. Sen efter ett tag får man se att de går och checkar ut gevären, jaaaa helt missunderstanding :D

Vi ligger och kollar på Göta Kanal 2 nu, johanna har precis haft sönder hela våra godisskål och de är porslin all over the floor, men jag kom på en skitsmart idé istället för att vi ska betala :D Att vi lägger porslinet i hennes väska och så slänger hon det hemma imorn, det är ju ganska clever eller hur?!:D

Kommentarer
Postat av: johanna green

hahahahah jaaaa synd för oss att vi inte fick nå godis :D ;)

2008-12-19 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0