In med det nya och ut med det gamla..

När jag gick uppför trappan för sisådär två timmar sen tänkte jag ; fyfan va skönt det ska bli att vila. När jag såg mitt rum fick jag en chock, vafan var det som hade hänt? Det låg kläder överallt, helt skitigt var det. Så jag tog mig i kragen och grovstädade, och gud vad mysigt det blev. Mitt lilla rum!
När jag kommer ner hör jag mamma och bosse diskutera hur de ska göra i vardagsrummet och uppe i "hallen". Så aa nu blire väl extreme livingroom makeover här . Hoppas de blir bra annars blir jag ledsen!

Nu ska jag iallafall gå upp i mitt rum och tända ljus och sånt, lägga mig och läsa med en ansiktsmask i nyllet. Kan inte bli bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0